Beste collega's,
Met ingang van dinsdag 3 september wordt voor alle gebruikers van Visma Youserve de gebruikersnaam aangepast.
Normaal gesproken log je in met je gebruikersnaam@onyouforce.com.
Met ingang van 3 september wordt dit gebruikersnaam@onyouserve.nl.
Wat betekent dit voor jou als medewerker?
Wanneer je gaat naar Mijn YouServe (https://mijn.youserve.nl) vul je je gebruikersnaam in met @onyouserve.nl erachter.
Het eerste deel van je gebruikersnaam is niet gewijzigd.
Indien je bij het inloggen reeds je oude gebruikersnaam ziet staan (zie voorbeeld hieronder) kies je de optie ‘Gebruik een ander account’ van het bestaande inlogscherm om je aangepaste gebruikersnaam in te voeren.
Het eerste deel van je gebruikersnaam blijft ongewijzigd, alleen in plaats van @onyouforce.comtype je er nu @onyouserve.nl achter. Verwijder om verwarring te voorkomen direct of bij de volgende inlog de oude gebruikersnaam met @onyouforce.com.
De PingID app blijft ongewijzigd aan je account gekoppeld.
Indien je problemen ervaart met inloggen kun je rechtstreeks contact opnemen met de Servicedesk van Visma via 088-2302484.